Betty Spaghetty se ze všech sil snaží zachránit výtah plný lidí. RC zjistí, co se děje za zavřenými dveřmi Bertovy a Ernieho ložnice. Godzilla: Muzikál přijíždí do divadla na Broadwayi a strhne diváky.