Tvůrci RC si představují, co by se stalo, kdyby Stretch Armstrong žil ve středověku. Tým G.I. Joe si uvědomuje, že řešení problémů reálného světa není tak jednoduché. Gordon Ramsey získá několik působivých kuchařských celebrit.