Rita Repulsa konečně přijde na způsob, jak zničit Power Rangers. Vidíme nejhorší noční můru Freddyho Kruegera. Štáb Robot Chicken odhalí monstrum z Bird Box. Těště se na jiný pohled na film Predátor.