Velká yokai bitva o Akihabaru
Rickovy plány na sestrojení dokonalého toustovače s umělou inteligencí naberou bizarní spád, když se musí s Mortym vydat do Akihabary pro náhradní díly. Režisérem filmu je Masaru Matsumoto.