Scoobyho parta zachrání Velmu před rakovinou. Vidíme, co se skutečně stalo na palubě Noemovy archy. Scenáristé Robot Chicken přemýšlejí, co se stane se všemi hračkami, které byly kdy staženy z prodeje.