Autoři RC si představují Harryho Pottera jako sitcom ze 70. let minulého století. Budoucnost Nostradamova asistenta vypadá bezútěšně. Odpovíme na otázku, co se skrývá pod kloboukem Abe Lincolna. A bratři Jonasovi zjistí, že jsou víc než jen bratři.