Vyhozen z jízdy
Když se Alison vrátí do Rosewoodu, snaží se znovu převzít roli vůdkyně skupiny, ale zjišťuje, že její čtyři kamarádky už nejsou tak ochotné slepě následovat každý její rozmar jako dřív.