Jak -A ukradla Vánoce
Blíží se Vánoce a všichni v Rosewoodu mají sváteční náladu kromě Arii, Emily, Hanny a Spencer. Ty si svátky neužívají kvůli ztrátě Mony a Spenceřině obvinění z vraždy.