Koš hříchu
Hanna tuší, že ji Alison/A obviní z Moniny vraždy, ale nehodlá se s tím jen tak smířit. Caleb a její kamarádky se snaží vymyslet spolehlivý plán, jak jí pomoci, ale Hanna si myslí, že to nevyjde.