Jsem hodná holka, vážně
Alisonin soud se blíží ke konci a výsledek vypadá ještě hůř, když obžaloba předvolá překvapivého svědka, který vrhá špatné světlo nejen na Alison, ale i na ostatní dívky a Mikea.