Běž, Ali, běž
Městečko Rosewood se pokouší vrátit do normálního života, ale dívky - a zejména Ali - nejsou po poslední "nehodě" zdaleka v pořádku. Zvláště Alison je vyděšená a přemýšlí o tom, že návrat domů nakonec nebyl správným rozhodnutím.