Venku, to prokleté místo
Je to období, kdy se nejstarší studenti na střední škole soustředí na svou budoucnost na vysoké a začínají pociťovat tlak, který s tím souvisí. A ani Aria, Emily, Hanna a Spencer nejsou výjimkou.