Jaké smolné příběhy mi dávají
Aria, Emily, Hanna a Spencer se již dříve nechaly zklamat novými obyvateli města, a tak není divu, že při setkání s někým novým váhají. Spencer tráví s Jonnym více času a trochu poleví ve své ostražitosti.