Čerstvé maso
Tobyho nová pozice na policejním oddělení v Rosewoodu poskytne dívkám výhodu, kterou potřebují, aby Aliinu hru zastavily. Když se však objeví překvapivé důkazy, Toby čelí dilematu ohledně své práce a Spencer.