Nikdo mě nemůže milovat a rozumět mi
Melissa konečně řekne Spencer, co ví o noci, kdy Ali zmizela. Ale co má Spencer s touto informací dělat? Emily ví, že na Alisonině příběhu něco nesedí, a tak se sama vydává hledat odpovědi.