Nový začátek
Axe chce začít s čistým štítem. Chuck se snaží prosadit svou politickou nezávislost - a bojuje s tím, zda dodržet slib daný příteli. Taylor žádá o větší autonomii ve společnosti Axe Cap. Lara a Axe se dohodnou na nové smlouvě o Lařiných penězích.