Prolomit ledy
Společnost Axe podniká odvážný krok, aby si zajistila kapitál z kontroverzního zdroje. Taylor znepokojuje Axeovo jednání. Chuck získá společníky, které potřebuje k uskutečnění nového plánu. Connerty hledá pracovní příležitost.