Vy ne, pane Dakeu
Axe a Chuck čelí rostoucímu množství důkazů o své účasti na sabotáži Ice Juice. Taylor zpochybňuje autoritu a motivy Wendy ve společnosti Axe Capital. Connerty se obrátí na soud, ale narazí na nečekané svědectví.