Poslední strnad
Axe se dostane k důležitému důkazu, který by ho mohl zničit. Axe i Chuck zjišťují, jak daleko jsou ochotni zajít, aby Wendy ochránili. Případ Ice Juice vrcholí, když soudce stanoví Connertymu lhůtu, kterou bude těžké dodržet.