Karetní trik
Společnosti Axe se podaří získat kapitál, ale je napadena nečekaným konkurentem. Chuck chce zasadit nepříteli smrtící úder. Wendy se zamýšlí nad minulými rozhodnutími a zvažuje, na čí stranu se přidá. Connerty konfrontuje Sackera ohledně Chuckova pobytu.