Tiché doteky
Mia přijíždí jako au-pair do neznámé rodiny. Hned po příjezdu zjišťuje, že fungování domácnosti podléhá přísným pravidlům. Dívka se musí rozhodnout, zda si zachovat osobní integritu, nebo se přizpůsobit něčemu, co je jí bytostně cizí.