Slabina hvězdy smrti
Chuck prokáže laskavost spolupachateli. Axe a Chuck usilují o loajalitu jediného svědka. Connerty se blíží pravdě. Společnost Axe posílá Taylor do Silicon Valley, aby prozkoumal nové obchodní příležitosti.