Pojistka
Chuck se snaží požádat o laskavost soudce. Axe přichází s novými kreativními způsoby obchodování s akciemi. Wendy pomáhá Taylor překonat první krizi. Connerty pokračuje v pátrání po informacích o Ice Juice.