Kapitál
Zoufalý Axe zvažuje nevábnou investici. Taylor se pro společnost obětuje. Chuck má podezření, že je mu na stopě velký nepřítel. Sacker si vyžádá laskavost od FBI. Wendy radí zaměstnanci společnosti Axe Cap, aby udělal odvážné kroky.