Kvantová analýza
Chuck dostane nespravedlivé pokyny a má dilema. Společnost Axe pokračuje v tajném projektu. Taylor a Wags vedou pracovní pohovory s novým typem zaměstnanců. Connerty a Dake osloví klíčové svědky v případu Ice Juice.