Úkaz z bible
Stíhaný výčitkami, že není schopný najít Joba, který byl před dvěma lety unesen z tábora Genoa, se Lucas vrací do Banshee, kde mezitím došlo k několika velkým změnám. Město má nového šerifa i starostu a řádí v něm sériový vrah.