Jiné pravdy, než které si namlouváš
Lucas a Brock se v obavách o bezpečí Dawsonové rozhodnou vynaložit veškeré úsilí na dopadení Bodea. Bratrstvo se chystá vstoupit do války s Proctorem a Kurt se snaží dostat Maggie na bezpečné místo. Calvin si vybíjí své frustrace v kanceláři.