Krása jako přítěž
Když její pátrání po Jobovi ustrne na mrtvém bodě, Carrie na vlastní pěst zahájí tažení proti členům Bratrstva. Venkovský křupan a dealer speedu Aaron Boedicker, který má vazby na Rebeccu, pokouší svůj osud prodejem zboží v Banshee.