Mizerové navždy
Marcus a Mike musí čelit novým výzvám – změnám v profesní dráze a krizi středního věku – poté, co spojí síly s mladšími kolegy z elitní jednotky AMMO, aby jim pomohli dopadnout podlého šéfa miamského drogového kartelu Armanda Armase.