Psí zápasy mají jen jeden konec
S Lucasovou pomocí zaměří Dawsonová své pátrání na satanistu Declana Bodea coby možného pachatele sériových vražd v Banshee. Calvin hodí rukavici Proctorovi i Kurtovi. Carrie se kvůli své nedávné odvážné akci ocitne i s Devou v nebezpečí.