Kdo jsi bez viny?
Zvláštní agentka Veronica Dawsonová přijíždí do Banshee vyšetřovat sériové vraždy a vyzpovídat Lucase, kterého už vyslýchá Brock kvůli jeho vztahu s Rebeccou. Carrie uskuteční svůj zatím nejambicióznější úder proti Bratrstvu. Cruzová podezírá Bunkera.