Ani Bůh si nebude vědět rady, co s tebou
Lucas si připomíná minulost svého přátelství s Jobem a zároveň přemýšlí o budoucnosti - pokud ještě vůbec nějakou má. Proctor a Emily zaplatí za Rebečinu bezohlednost. Carrie s Gordonem dávají dohromady rozpadlý vztah. Stowe s Leem dopadnou velkou rybu.