Před mrtvými se neschováš
I přes Jobovy výhrady se Lucas se svým týmem vydává na odvážnou loupež do kempu Genoa. Lucas a Chayton jsou frustrováni z nedávného drsného střetnutí. Ve snaze nastolit příměří se Gordon a Carrie pokusí o neobvyklý krok s Devou.