Hadi a ti druzí
Lucas a Carrie obhlížejí tunely pod vojenským táborem Genoa a Proctor s Rebeccou řeší teritoriální konflikt se dvěma konkurenčními drogovými dealery a později jsou napadeni dvěma Chytonovými hrdlořezy.