Včera jsme všichni byli někdo jiný
Lucas se díky příjezdu FBI dostal ve vyšetřování na druhou kolej a rozhodne se vzít dopadení Chaytona do vlastních rukou. Rozmrzelé Rebecce na náladě nepřidá, když se dozví o Proctorově románku s Emily, opatrovnicí jeho matky a bývalou přítelkyní Broxe.