Život jako noční můra
Siobhan prožívá dilema. Má vyzradit, nebo udržet Lucasovo tajemství? Brocka rozčílí zjištění, že jeho bývalá žena pracuje pro Proctora jako pečovatelka jeho matky. Rebecca zapůsobí na Burtona, ale rozzuří Chaytona.