Všechno, co jsem se naučil
Lucas s Brockem se v rámci pátrání po Chaytonovi vydávají do neblaze proslulého klubu rváčů v Louisianě. Stowe skládá dohromady střípky informací z loupeže v táboře Genoa a snaží se přijít na to, kdo za ní stojí. Burtonovo trápení se konečně vyřeší.