Kmenová záležitost
V Banshee vypukne vřava poté, co na město udeří Chaytonova armáda toužící po pomstě za smrt Tommyho, kterou má na svědomí Raven. Proctor, který se s Lucasem a jeho zástupci ukrývá v autě, je frustrovaný tím, že nemůže být u své umírající matky.