Budeme žít věčně
Carrie naléhá na Lucase, aby se vykašlal na minulost, právě když stále více podezíravý Gordon je odhodlaný odhalit tu její. Rebecca, vyhnaná ze svého amišského domova, se obrací na Proctora, aby jí pomohl začít nový život v Banshee.