Podivným řízením osudu se podaří nedávno podmínečně propuštěnému zloději Lucasovi Hoodovi vzít na sebe falešnou identitu šerifa v Banshee. Zde žije jeho bývalá partnerka a milenka, která si teď říká Carrie. Lucas se ujme své nové role coby místní šerif.