Mizerný šachista
Rabbit má Carrie a Lucase v hrsti, a tak Carrie utíká z nemocnice v zoufalé snaze sebrat rodinu a odjet z města. Kai seznámí Rebeccu se světem byznysu a pošle Lucasovi zprávu o tom, že si užívá s jeho neteří. Alex Longshadow najme gaunera od Proctora.