Rave party
Zoufalý poskok Kaie Proctora jménem Hanson se rozhodne udělat ve stodole divoký večírek, kde prodává podomácku vyrobenou extázi. Mládež z Banshee se nenechá dvakrát pobízet a pilulku spolkne i Deva, Carriina dcera a rebelka po mamince.