Seznamte se s novým šéfem
V místním kasinu Kinaho Moon, jenž vede Benjamin Longshadow se svým synem Alexem, se plánuje souboj o titul mistra smíšených bojových umění. Pro investory z Banshee se očekávají obrovské zisky.