Šílená posedlost
Lucas vzpomíná na svá terapeutická sezení, čímž přiživí nenávist k Rabbitovi. Pod tlakem Xavierova naléhání, aby předali případ únosu FBI, učiní Lucas rozhodnutí, které změní osud Carrie, její rodiny, Sugara, Joba a celého policejního oddělení v Banshee.