Lepší napůl hluchý než úplně mrtvý
Zpackaná loupež v Harrisburgském muzeu má nechtěné důsledky - Lucas, Carrie a Job na chvíli obnoví své partnerství. Později Lucas s Emmettem zatýkají Proctora za vraždu Hansona - buran a věrný poskok Arno jim poskytl usvědčující důkazy.