Jezdec z Apokalypsy
Lucasova skrytá identita je v ohrožení - ve snaze ochránit sebe a svou rodinu se ho totiž Carrie rozhodne vydat Rabbitovi. Mezitím se loupež v lékárně zvrhne v krizovou situaci plnou rukojmích na místní střední škole. V nebezpečí je také Deva.