Από το πεντάλ στο μέταλλο
Ο Στιβ αναλαμβάνει να επαναφέρει στη ζωή ένα πολύτιμο παλιό στρατιωτικό γραφείο. Ο Τεντ μεταμορφώνει ένα αυτοκίνητο με πετάλια.