Έπιπλα με τον παράγοντα Χ
Ο Ντρου ζητά από τον Στιβ να σώσει μια πολύτιμη σιφονιέρα αντίκα. Ο Τεντ επισκευάζει έναν στραβωμένο σφαιρικό αστρολάβο.