Αρβύλες Εμφυλίου Πολέμου
Ο Τεντ κάνει τα μαγικά του σε ένα παλιό, σκουριασμένο καρότσι ορυχείου. Οι Στιβ και Τζιλ σώζουν ένα σπασμένο και ξεθωριασμένο τραπέζι αντίκα.