Διάσωση Χοίρων
Οι Μάικλ και Μαρία επισκευάζουν ένα μηχανικό παγώνι για τον Ντρου. Οι Σάξον και Νικ σώζουν μια ταλαιπωρημένη, αλλά ιστορική ταμπέλα μιας παμπ.